Pewny Parking - ul. Kolejowa 25, 42-625 Pyrzowice / Katowice | Tel. +48 668 387 364 | Tel. +48 32 284 51 97 | Google+
Pewny Parking

Pomoc / FAQ


Czy potrzebna jest wcześniejsza rezerwacja parkingu?
Rezerwacja jest szczególnie ważna w okresie wakacji, świąt, długich weekendów, itp. Bardzo prosimy w tych okresach o wcześniejsze rezerwowanie miejsc. Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów min.:
  1. wypełniając: Formularz rezerwacji znajdujący się na naszej stronie internetowej: www.parkingwpyrzowicach.com.pl w zakładce: „REZERWACJE”,
  2. pisząc rezerwacje na nasz adres e-mail: biuro@pyrzowiceparking.com.pl,
  3. lub dzwoniąc do nas na nr tel.: 668 387 364 lub 32 284 51 97.
Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo od nas „Potwierdzenie rezerwacji Parkingu” na Państwa adres e-mail lub poprzez SMS na podany w zamówieniu Państwa nr telefonu. Dostając w/w Potwierdzenie, mają Państwo 100% pewności otrzymania miejsca na naszym parkingu:
„PEWNY PARKING” przy lotnisku KATOWICE – PYRZOWICE.
Co muszę zrobić, jeśli po dokonaniu rezerwacji zmieni mi się godzina wylotu?
Oczywiście w takiej sytuacji zawsze należy się z nami skontaktować dzwoniąc do nas lub pisząc e-mail i podać nową godzinę przyjazdu na parking.
Zmiana rezerwacji nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą.
Czy mogę wycofać rezerwację parkingu?
Tak, jest to możliwe. Aby wycofać Państwa rezerwację prosimy o kontakt z nami poprzez e–mail lub telefonicznie.
Odwołanie rezerwacji również nie wiąże się z poniesieniem przez Państwa żadnych kosztów.
Ile czasu przed wylotem muszę zgłosić się na parking?
Odprawy pasażerów lotów międzynarodowych zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Dlatego też zalecamy Państwu, aby zjawić się na naszym parkingu ok. 15 minut przed planowanym czasem przybycia na lotnisko.
Jak często kursuje samochód transferowy na lotnisko?
Nasz kierowca dyżuruje 24h/dobę, a transfery na lotnisko realizowane są indywidualnie zaraz po przybyciu Państwa na nasz parking. Czas transportu pod TERMINAL na lotnisku Katowice - Pyrzowice to ok. 2-3 minuty. Transport klientów odbywa się klimatyzowanym 9-osobowym BUSEM.
Jak mogę dokonać opłaty za parking?
Opłatę miejsca parkingowego dokonujemy zawsze w dniu odbioru samochodu z naszego parkingu i tylko w formie gotówki, gdyż na chwilę obecną nie dysponujemy jeszcze niestety terminalem do płatności elektronicznej.
Czy można otrzymać rachunek za parking?
Oczywiście Tak. Należy w takiej sytuacji podać nam podczas składania rezerwacji: dane do rachunku w formularzu rezerwacyjnym (w okienku „UWAGI”), w e-mail-u lub także mogą je Państwo podać osobiście w dniu przyjazdu na parking. Po powrocie z podróży rachunek będzie już gotowy dla Państwa do odbioru (istnieje również możliwość przesłania go Państwu drogą elektroniczną jako dokument .pdf).
Czy mogę liczyć na pomoc w razie problemów z samochodem?
W razie wystąpienia problemów z Państwa pojazdem obsługa parkingu chętnie służy pomocą. Posiadamy do Państwa dyspozycji: prostownik z funkcją rozruchu, kable rozruchowe, kompresor, podstawowe narzędzia itp.
Czy mój samochód na parkingu będzie bezpieczny?
Tak. Parking dysponuje nowoczesnym systemem monitoringu oraz zewnętrznym systemem alarmowym, jest oświetlony, ogrodzony (brama wjazdowa na parking jest zawsze zamknięta) i dozorowany 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Jak można dostać się z lotniska na parking po powrocie z podróży?
Po powrocie z podróży należy do nas zadzwonić (numer telefonu na parking znajdą Państwo na otrzymanej od nas podczas przyjazdu wizytówce lub kwicie parkingowym). Aby całkowicie usprawnić Państwa transport z lotniska na parking, prosimy o kontakt z nami dopiero po odebraniu przez Państwa wszystkich bagaży. Zawsze zawozimy Państwa pod terminal lotniskowy i z tego samego też miejsca odbieramy Państwa w drodze powrotnej.

Formularz rezerwacji


Imię i nazwisko: *
Telefon kontaktowy: *
Adres e-mail:
Ilość osób: *
Marka samochodu: *
Nr rej. samochodu: *
Data wylotu: *
Dzień: Miesiąc: Rok:
Godzina: : godz. nieznana
Data przylotu: *
Dzień: Miesiąc: Rok:
Godzina: : godz. nieznana
Uwagi dodatkowe:
Informujemy, że:
  1. Administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest FIRMA PEWNY PARKING ANDRZEJ SIKORA z siedzibą przy ul. Kolejowej 25, 42-625 Pyrzowice tel.: 668387364, adres e-mail: biuro@pyrzowiceparking.com.pl
  2. Celem zbierania danych jest umożliwienie przeprowadzenie procesu rezerwacji miejsca parkingowego dla samochodów.
  3. Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
  7. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.
* pole wymagane


PO OTRZYMANIU PRZEZ NAS PAŃSTWA REZERWACJI,
ODEŚLEMY POTWIERDZENIE POPRZEZ E-MAIL LUB SMS


Rezerwacje Rezerwacja miejsca Zarezerwuj sobie miejsce parkingowe
w dogodnym dla Ciebie terminie.
zobacz
Cennik Cennik usług Bezpłatny transfer z parnikgu na lotnisko i po przylocie z lotniska na parking. zobacz
Dojazd Jak do nas dojechać? Tu sprawdzisz na mapie, jak do nas bezproblemowo dojechać. zobacz